fredag den 17. september 2021

I MIT LIV ER DER SMADREDE MENNESKER!!!!

 JEG ER SÅDAN EN GAMMEL NISSE - UDE PÅ LANDET. Jeg er totalt ligeglad med, om folk elsker GUD eller ALLLAH eller Hindu eller Enhedslisten eller De Nye Grønne, eller Det Radikale Venstre - eller for den sags skyld Socialdemokaterne eller Venstre. 

For, jeg har venner de fleste steder. Mest i Danmark. Sågar i DF - eller blandt DF-sympatisører. For - jeg kan lide mennesker - og nogle gange kan jeg overhovedet ikke lide, hvad de mener. Men det betyder ikke, at vi ikke kan tale sammen! For - det kan vi!

FOR jeg GIDER ikke slå hånden af alle andre, fordi de mener noget andet end mig. For der skal være plads til OS - ALLESAMMEN!

OG så kommer det lille - GRIMME OG AFSKYELIGE - MEN. For jeg orker ikke løgn og bedrag, jeg orker ikke FAKE NEWS, jeg orker ikke politikere, der ikke gider svare pressen og mig på vores henvendelser, Jeg gider ikke alt det fnidder og sludder og papegøjesnak, som nogle politikere er Danmarksmestre i. Ganske enkelt. For det er spild af tid, af ressourcer, af tro og håb, af værdighed og gode gamle danske traditioner. Jeg gider ikke længere høre på, at mennesker i Danmark - blandt erhvervslivet og i de forskellige brancher  - plus på Christiansborg, råber og skriger på MERE arbejdskraft, flere hænder, flere unge i arbejde og uddannelse, flere ansatte i den offentlige og private sektor - SAMTIDIG MED -  at den danske regering smider god, solid, troværdig arbejdskraft UD af Danmark. ud I FLYGTNINGELEJRE, HVOR ingen MÅ FORSØRGE SIG SELV, INGEN MÅ HAVE ET PRIVATLIV, ingen MÅ HAVE FRITIDSINTERESSER. 

For DET DREJER SIG OM MENNESKER, der HAR forsørget sig selv, HAR betalt skat, HAR haft deres børn i skole, HAR gået til danskundervisning, HAR deltaget i lokalsamfundet, HAR taget studentereksaminer, HAR skrevet bøger, HAR været danske i årevis. HAR gjort alt hvad remmer og tøj kunne holde for at leve op til totalt tåbelige regler. OG - uanset hvad, har de fået nej og nej og atter nej - fra den danske stat.

SÅ Danmark sender flygtninge VÆK, fra et arbejdsmarked, hvor de fungerede, til "passiv forsørgelse" og nedrullede gardiner, til ingen plads til sig selv og familieliv. Væk fra skattbetaling og indtjening til selvforsørgelse, til  kæmpe udgifter for os alle - danskere, som flygtninge i arbejde, som migranter i arbejde! VÆK fra et arbejdsmarked, der har Brug FOR DEM. Væk fra en hverdag, hvor de har et godt liv og hvor deres børn trives. Med skole og kammerater og fritidsinteresser. Til en skyggtilvæelse, hvor ALLE mangler nærvær, accept, forståelse og anerkendelse! VÆK fra en human udlændingepolitik til en nedværdigende, hadefuld, umenneskeligog giftig retorik, som er INGEN politiker værdig. Ingen dansker værdig!

Vores flygtninge kan ikke engang sendes "hjem" - for de kan ikke sendes tilbage, fordi hjemlandet er usikkert. HVAD POKKER gør de så i de såkaldte "Udrejsecente" - hvor de bare koste penge - i stedet for at forsørge sig selv, betale skat - og gøre det de plejer - Arbejde, betale husleje, klare sig selv? Bo i huse og lejligheder - og være ressourcer og ikke belastninger??

DET her er håbløst og vanvittigt. Totalt! Helt ude i hampen!

Fra"min" flygtningefamilie kunne Danmark få:

En opgaderet håndværker (som der råbes og skriges på!)

En opgraderet sygeplejerske - (var der nogen, som råbte "flere sygeplejersker" derude???

Mindst tre begavede børn, lige på grænsen, og lige under grænsen, for det danske arbejdsmarked. Med 3 forskellige måder at være menneske på!

I stedet har vi fået: En far, der er på sammenbruddets rand!

En mor, der nærmest har opgivet, fordi INGEN forholder sig til hendes familie, men til Mette Frederiksens bandbulle mod flygtninge! Og til hovedparten af danske politikeres fordomme mod udlændingre!

TRE børn, der startede med at være SUPERGLADE for den danske folkeskole, og som nu har trukket stikket, fordi de er SÅ bange for fremtiden, at de slet ikke kan overskue at gå i skole overhoveddet. 

Er det her, jeg skal sige tak til Mette Frederiksen for at være en supergod Statsminister - BØRNENES STATSMINISTER, eller for at være århundredes minister i fumlegængeri og total mangel på indføling, menneskeforståelse, vision og empati?

For hun er IKKE statsminister for de børn, der har mest brug for omsorg. De omsorgssvigtede, de aleneladte, de "fremmede", de "forkerte", de brune, de handicappede,  de fremmede, de underlige og de  uønskede!

Jeg håber, at nogen fatter det her, og kvitterer til kommunevalg og næste folketingsvalg.

For JEG mener, det er en OMMER! MÅSKE IKKE KUN FOR SOCIALDEMOKRATERNE, MEN FOR OS alle??

Jytte Høj Hammer







Ingen kommentarer:

Send en kommentar