torsdag den 14. maj 2020

DETTE ER HAMRENDE SVÆRT!

KÆRE ALLESAMMEN!
 Jeg er ikke så tit herinde - for dagene går deres gang, og jeg laver så meget andet!

Men den her Coronakrise gør noget ved mig, på en mærkelig måde!
Jeg har valgt at stole på vores politikere - og på det sundhedsfaglige system. Hvis der er noget, jeg vil brokke mig over, gør jeg det - senere. Jeg mener, at vi skal evaluere - i fællesskab - når hverdagen indfinder sig.

 INGEN af os vidste noget om Corona - FØR den brød løs. Hverken du og jeg eller politikere eller sundhedssystemet. Sådan er det.

Så jeg bliver SÅ træt af kloge-åger, som i egen observans tror, at DE ved. For INGEN af os ved - noget som helst! Jeg er også træt af konspirationsteorier - som siger noget om Bill Gates, og noget om Kina, og noget om alverdens andre mærkværdigheder. VI VED INGENTING!! Jeg nægter simpelthen at tro på alt det vrøvl! Jeg tror på, at den danske regering GØR hvad den kan . men de ved heller ikke nok! INGEN VED NOK!!

Så stop jeres brok. ALLE gør, HVAD DE KAN. Intet mindre. Klap hesten og giv plads! Jeg er den første til at komme med kritik, når det er passende. Lige nu er det absolut ikke passende! Ingen var forberedt. Heller ikke på værnemidler. Hvis nogen skulle have gjort det, var det Løkkeregeringen.

Men - hvor i alverden skulle den havde vidst det fra?? (OG Nej, JEG ER IKKE Løkkefan, MEN HAN SKAL DA VEL IKKE HAVE SKÆLDUD FOR NOGET, HAN IKKE VIDSTE PÅ FORHÅND??)

Her i opstartsfasen er der masser af undren og forvirring. Og det forstår jeg godt. For derer masser af mærkværdigheder og nok at undre sig over.l Men hold nu helt kæft - giv folk plads til at finde en vej, som INGEN har prøvet før! Det er alt, alt, alt for nemt bare at brokke sig. Hvor god en regeringsleder ville du have været i denne situation? Mit gæt er, at det havde du absolut ikke haft særlig meget held med. Så indtil videre vil jeg sige: Mette Frederiksen har klaret det er så flot. Jeg kender INGEN, der kunne have gjort det bedre. Selvom jeg ikke er socialdemokrat! Og formentlig heller aldrig bliver det!!

Hilsen herfra
Jytte Høj Hammer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar